10 momenten waarop bedrijven voor de gek worden gehouden op social media

Webcare-teams maken op social media genoeg grappen. Maar wat deze mensen kunnen, dat kunnen deze grapjassen ook. Zij nemen namelijk de webcare-afdelingen van verschillende bedrijven in de maling…

 

1. Een complimentje op zijn tijd mag wel…

Al is deze wel voor KPN bedoeld.

 

2. Ziggo denkt een nieuwe collega te kunnen verwelkomen…

Maar deze lolbroek heeft hele andere bedoelingen.

 

3. Deze grap vliegt over het hoofd van KLM.

 

4. Hier ontstaat wat hoogspanning.

 

5. Ook aan de telefoonlijn zijn er grappenmakers te horen..

Maar Oxxio slaat even terug.

 

6. Deze reiziger is vol lof over zijn reis…

Maar niet dankzij de NS.

 

7. NS is het spoort bijster na deze tweet.

 

8. Bij McDonald’s is dit frietje geen lang leven gegund.

Want Jens gooit al snel wat roet in het fast food.

Al was hij niet de enige grappenmaker.

 

9. Deze supporter gooit een balletje op bij de fancare van Ajax.

Maar dit komt niet door de eigen supporters.

 

10. Tot slot loopt er hier iemand een Coolblue’tje. 

 

Hear, Hear! Aflevering vier van De Beste Social Podcast staat online, met Jordi van de Bovenkamp! Luister de aflevering hier, abonneer via iTunes of volg ons op Soundcloud!

Of luister hem via iTunes

Een bekeerd kattenfanaat (zolang het Exotic Shorthairs zijn) en tevens trotse catdad van Oliver. Besteedt…


bedrijven buurman grappen

Send this to a friend