logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

10 opvallende reacties van bedrijven op social media (deel 3)

  • 20 oktober, 2014
  • Door:
1 minuut lezen

Klanten zoeken via sociale media contact met bedrijven om te klagen, ze te complimenteren, service te vragen of advies in te winnen. Goede webcare is belangrijk om de relatie met de klant te versterken. Daarnaast kan goede webcare ook de nodige exposure opleveren. – door Pascal van Eijndhoven

Omdat jullie er geen genoeg van krijgen hieronder voor de derde keer 10 opvallende reacties van bedrijven op social media.

 

1. Hilarische reactie van GoPro op een waaghals.

gopro_jim

 

2. De webcare-medewerker van O2 houdt het hoofd koel en scoort retweets. 

02_UK

 

3. Whole Foods Market is erg alert op Twitter.

whole foods

 

4. Heinz Nederland kent duidelijk internet-slang.

heinz_hotdoge

 

5. Een klant twijfelt of de webcare van KLM wel door een mens wordt uitgevoerd, de reactie is geniaal. 

KLM_bliepbliep

 

6. Deze reactie van Sega is een klassieker.

sega_username

 

7. Taco Bell houdt niet van mensen op dieet. 

tacobell_dieeet

8. IKEA Helpt, ook met kinderopvang. 

575208_158379137691362_533675059_n

 

9. Nationwide Building Society heeft duidelijk als beleid overal op te reageren, dat levert een moeizaam gesprek op.

nationwidenationwide2

 

10. Tenslotte deze, nu al een klassieker: Fleur reageerde zeer beknopt doch duidelijk op deze suggestie over de nieuwe achtbaan van de Efteling. 

efteling_nee

 

Benieuwd naar meer opvallende reacties van bedrijven? Lees hier deel 1 en deel 2.


efteling facebook GoPro heinz ikea klm o2 opvallend sega taco bell twitter webcare whole foods market