logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

6 bizarre klachten aan bedrijven die niet veel gekker kunnen

Klagen is zelden leuk, behalve wanneer ze zo uitzonderlijk of creatief zijn dat de klachten zijn genomineerd voor De Beste Social Awards. Dat betekent dat deze mensen en hun klachten een prijs in de wacht kunnen slepen. Na het zien van deze opmerkelijke posts snap je ongetwijfeld waarom..

 

1. Deze klacht getuigt van een sterks staaltje omdenken, van dit ‘zeurwijf’.

 

2. Wanneer je favoriete Amaretto de schappen verlaat, kun je daar het beste een theatraal first world problem van maken.

 

3. Wanneer je Albert Heijn met hun mond vol tanden laat staan over hun Bami Goreng.

 

4. Of de dag dat Timòteo het met meetlint en vleugje sarcasme opneemt voor de Jumbo-kip.

 

5. Tineke is in verwachting, maar deze bezorging van bol.com verwachtte ze zeker niet. 

 

6. Ten slotte doet deze klant een ontdekking in een Kruidvat tekenboek die nogal kleurreich is..

 

Stemmen op je favoriete klacht doe je hier! En vergeet niet te stemmen op alle andere toffe categorieën en genomineerden. Wees snel want je hebt nog maar DRIE dagen!

Deze Brabantse eindredacteur heeft met zijn twee linkerhanden geluk dat hij in het social media…


awards De Beste Social Awards opvallend The Best Social Awards uitgelicht