logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

6 webcaregesprekken die al snel een aparte wending krijgen

3 minuten lezen

Webcaregesprekken waarbij de aanstichter aan snel spijt krijgt van zijn vraag of opmerking. Althans het maakt bij andere lezers wat los waardoor er aparte gesprekstof ontstaat…

 

 

1. Pas op, 36 +

Ooh dan heb je alle tijd om een vaarbewijs te halen.

 

 

2. Alles je alles altijd goed wilt doen…

 

Gelukkig denkt de Hema altijd in oplossingen.

 

Maar voor sommige oplossingen blijkt toch een ‘How to ….’ video nodig te zijn.

 

Binnestebuiten of buitenstebinnen, Femke kan er wel om lachen.

 

3. Rara wat is dit op de winkelwagen bij AH.

 

Zou je zeggen ja…

 

Ze denken ook aan alles! Al zetten ze de oudjes wel aan het denken…

 

Maar heeft iemand dit in zijn eentje bedacht dan?

 

Ahaaa dat hadden we nou nooit kunnen bedenken. Mysterie opgelost.

 

Of toch niet. Dat zet ons dan toch weer aan het denken.

 

4. Hints? Op heterdaad betrapt bedoel je!

 

Jaap ziet meteen dat er iets loos is (Jaaploos)

 

5. De vakantie van deze klant werd een dagje korter.

 

Sommige mensen hebben nu eenmaal last van een ochtendhumeur.

Waar waren aapje Boots en de pratende kaart om te helpen?!

 

Oke dit is de druppel.. Over pech hebben gesproken…

 

Al met al zit de fout toch gewoon bij de vermelding op het scherm met vertrektijden? Nah goed, iedereen even goede vrienden!

 

6. Wie om een unieke reactie vraagt kan er een krijgen…

 

Want deze verschijning is niet te vinden in het Sprookjesbos.

 

Gelukkig lijkt hij nu wel tevreden.

 

En de Efteling gaat er weer helemaal voor!

 

En het gesprek lijkt te ontsporen..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wil jij ook uitblinken op social media? Dan is deze vacature voor Webredacteur wellicht iets voor jou. Check De Beste Social Jobs voor het volledige overzicht!


webcare