logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

7 keer dat Albert Heijn producten teleurstellen maar hun webcare uitblinkt

5 minuten lezen

Deze gesprekken zijn bijna net zo leuk als een minuut lang gratis boodschappen doen..

 

1. Maak kennis met Fleur en haar nieuwe vriend.

 

2. Mirte vindt haar koffie niet te pruimen..

Maar de Appie deinst er niet voor terug.

 

3. Nadia doet een ontdekking, die in haar verkeerde keelgat schiet.

Want Marokkaanse Harira op deze manier is vloeken in de moskee.

Casper geeft wel nog een toelichting.

En de Appie zelf reageert lekker brutaal.

Oftewel, shit is aan.

Oorlogstaal wordt gevoerd.

Oh non they didn’t!

Dit vraagt om versterking uit de Marokkaanse gemeenschap.

En dan wordt het heet onder de voeten van deze boef.

 

4. Ook Jan Versteegh doet een vreemde vondst en dat schiet in het verkeerde keelgat. Figuurlijk.

 

En de bezorgde webcare van Appie reageert erg persoonlijk.

 

Vermoedelijk een vrouwelijke webcaremedewerker.

 

Maar Jan is niet echt onder de indruk.

 

Dus AH probeert zich te herpakken.

 

En wil het uitzoeken tot de bodem. 

 

Waar de aardappels blijkbaar al zijn belandt.

 

Toch werkt Jan nog even mee.

 

Bij de Appie zien ze hem in ieder geval graag komen voor een nieuw zakje.

 

 

Maar Jan heeft geen aardappeltje meer te schillen met de Appie.

 

Terwijl de webcaremedewerker nog graag het gesprek voortzet.

 

Ook een andere twitteraar heeft nog een boodschap voor Jan.

 

En zijn antwoord kan Pim uiteindelijk in z’n zak steken.

 

5. Jolien kreeg een achtpotige verrassing bij haar salade.

 

6. Bart kreeg een Franse verrassing.

 

7. Ten slotte doet David als ’n echte Nederlander een ontdekking in zijn vertrouwde filiaal.

 

‘Oepsie’, denkt Albert Heijn.

 

Dus gaan ze het even samen oplossen..

 

Kwestie van een telefoontje plegen. Toch?

 

Oh, toch niet.

 

Dus nu valt de webcare van de Appie een beetje in herhaling.

 

Maar daar heeft David geen zin in.

 

Kwestie van twee telefoontjes dus.

 

Anyway, David vermaakt zich ondertussen wel.

 

En de webcare medewerker van Albert Heijn trekt nog maar een keer aan de bel.

 

Een week later… En David wordt wéér teleurgesteld tijdens zijn supermarktbezoek.

 

Maar nu lijkt de oplossing écht te komen.

 

Alsjeblieft hè, David! Nou blij?

 

Deze Brabantse eindredacteur heeft met zijn twee linkerhanden geluk dat hij in het social media…


albert heijn facebook Klacht opvallend twitter