logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

8 keer de meest opvallende webcare-gesprekken van de week

2 minuten lezen

Er zijn de afgelopen week weer genoeg leuke en opmerkelijke gesprekken voorbijgekomen. Van sommigen zou je zelfs met een mond vol tanden kunnen staan..

 

1. Deze dochter spoort de NS aan om hier werk van te maken..

En NS geeft gehoor aan haar omroep.

 

2. Karwei draait deze haard 180 graden te ver door.

En ook het logo moet eraan geloven.

 

3. Ruth neemt een gewaagde stap.

Maar de zoektocht strandt al snel.

Maar Jumbo heeft een wel heel mooie oplossing voor het leed dat spruitjes heet.

 

4. De feestdagen zijn gearriveerd in Disneyland Paris.

Maar ook bij de Efteling kunnen wij inmiddels terecht voor winterse taferelen.

 

5. Deze reiziger heeft een muzikale klacht voor Arriva.

Arriva kent haar hitjes wel en doet zelf ook even mee.

 

6. NS en Schiphol helpen deze reiziger uit de brand..

Schiphol heeft ook wat advies, maar Robin wil daar niks van weten.

En anders kan het natuurlijk nog altijd op deze manier.

Maar NS heeft nog een laatste reisoptie gevonden voor Robin.

 

7. Samsung maakt niet al teveel indruk op sommige dames.

https://twitter.com/jechimi/status/930393260467646465

Maar of het Samsung echt wat uitmaakt.

 

8. En ten slotte staat deze reiziger even met een mond vol eigen tanden.

NS bijt zich in ieder geval vast in deze zoektocht.

 

Heb je het al gehoord? Aflevering twee van De Beste Social Podcast staat online, met chef LINDAnieuws Merijn Henfling! Luister de aflevering hier, abonneer via iTunes of volg ons op Soundcloud!


facebook opvallend twitter webcare