logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

Aandoenlijke webcaremedewerker moet dealen met alle boze burgers in Londen

2 minuten lezen

De Piccadilly Line is een van de drukste metrolijnen van Londen met onder meer een belangrijke verbinding naar Heathrow. Als er ongeregeldheden zijn heeft dat dus de nodige impact. En als kwetsbare webcaremedewerker op Twitter kun je dan een pittig dagje hebben. Je krijgt er spontaan medelijden van.

 

1. Dit bericht over aanhoudende vertragingen is de bron van alle ellende die komen gaat.

 

2. Sommige mensen reageren sarcastisch verbaasd.

 

3. Of gewoon zwaar geïrriteerd.

 

4. Of gewoon héél sarcastisch.

 

5. Sophie is in ieder geval niet verbaasd.

 

6. En dan is daar de heldhaftige webcaremedewerker, die de hele shitstorm moet slikken.

 

7. En die persoon is duidelijk ook maar een mens

 

8. En maakt dus wel eens foutjes.

 

9. Maar ze doet potverdikkie wel d’r best ja!

 

10. Gelukkig zijn er ook nog aardige zielen aanwezig.

 

11. Tussen alle treiterende twitteraars.

 

12. Waar arme miss Piccadilly een beetje onzeker van wordt.

 

13. Maar ze krijgt ook genoeg bijval. En terecht.

 

14. Want zo is het maar net!

 

Kan iemand even naar Londen vliegen om een knuffel te geven?

 

Deze Brabantse eindredacteur heeft met zijn twee linkerhanden geluk dat hij in het social media…


buurman grappig twitter webcare