logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

Alcoholisch toetje zorgt voor rel op Facebook tussen ouders en Jumbo

Het was niet helemaal de bedoeling dat ze op deze leeftijd al deze smaak mochten proeven..

 

1. Michèle haar zoontje is dol op banaan, maar proeft nog iets anders.

 

2. Bijgevoegde foto laat de uitklapbare verpakking zien.

 

3. Jumbo erkent de struggles van het etiket en biedt meer kindvriendelijke alternatieven.

 

4. Maar dat zorgt niet bepaald voor een betere nasmaak.

 

5. Ivo bekijkt het van de andere kant.

 

6. Yvonne maakt hetzelfde mee met haar dochtertje.

 

7. En ook hier levert het antwoord van Jumbo vooral boze gezichten op.

 

8. Dat wordt al snel duidelijk.

 

9. Dus Marjo doet het even voor.

 

10. Tim lijkt pas sinds kort op het internet te zitten.

 

11. Want zo gaat het vaak wel , Tim..

 

12. Jumbo heeft wederom haar antwoord klaar.

 

13. Sabrina reageert een stuk positiever, want haar zoontje valt het eigenlijk wel.

 

14. Zou het onrustig zijn in de huiskamer?

 

15. We kunnen in ieder geval stellen dat Jumbo actie heeft ondernomen. 

 

16. Om dergelijke scenario’s te voorkomen.

 

17. Dus beter wachten ze nog een aantal jaren. Het evenwicht bewaren is soms al lastig genoeg, met zo’n gevulde luier om.

 

Deze Brabantse eindredacteur heeft met zijn twee linkerhanden geluk dat hij in het social media…


facebook jumbo opvallend