logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

Algemene Voorwaarden

VOORWAARDEN DE BESTE SOCIAL MEDIA AWARDS – STEMMEN

  • De Beste Social Media Awards wordt uitgevoerd door Studio Diederik Broekhuizen, social media advies en redactie, gevestigd aan de Laurierstraat 78 BG, 1016 PP te Amsterdam, ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 34383992.
  • De genomineerde posts zijn geselecteerd via inzendingen en posts die gepubliceerd zijn op de social media pagina’s van De Beste Social Media.
  • De genomineerde posts en merken zijn opgedeeld in tien categorieën.
  • Er kan gestemd worden tussen 21 mei 2014 en 23.59 10 juni 2014.
  • Onder alle stemmers worden door De Beste Social Media Awards van Studio Diederik Broekhuizen 5 giftcards verloot die wordt aangeboden door Curated van We Are First B.V t.w.v. 34 euro per stuk.
  • Elke winnaar per categorie krijgt een eervolle vermelding op de website, op de sociale kanalen van De Beste Social Media en in het persbericht van De Beste Social Media Awards van Studio Diederik Broekhuizen.
  • Het publiek mag per categorie één stem uitbrengen. Een persoon kan maximaal één keer zijn stem inzenden.
  • Om zijn of haar stem te bevestigen en mee te dingen naar de prijzen, moet de stemmer zich registreren door een geldig e-mailadres en zijn of haar volledige naam achter te laten op de website https://debestesocialmedia.nl/.
  • Er vindt een controle plaats, zodat elke unieke bezoekers slechts eenmaal kan stemmen met hetzelfde e-mailadres; er zal een bevestigingsemail naar het opgegeven e-mailadres worden verstuurd. De stemmer zal voor de editie van volgend jaar eenmalig worden uitgenodigd via een mailing om opnieuw zijn stem uit te brengen.
  • Personen die een poging doen om meerdere e-mailadressen te gebruiken om zo de kansen op winnen te vergroten, worden verwijderd van deelname en dingen niet meer mee naar de te winnen prijzen.
  • De uitslag is gebaseerd op 50% stemmen van een onafhankelijke jury van professionals en 50% stemmen, ingezonden via De Beste Social Media Awards website. Bij een gelijk aantal punten beslist De Beste Social Media zelf wie de winnaar wordt.
  • De winnaars van de aangeboden cadeau’s worden bekendgemaakt via een e-mail naar de desbetreffende stemmers en tevens via een blogartikel op de website.
  • De Beste Social Media is in geen enkel geval aansprakelijk, in het geval van overmacht, als de verkiezing geannuleerd, ingekort, verlengd of uitgesteld moet worden of als de algemene voorwaarden aangepast moeten worden.
  • In alle gevallen behoudt De Beste Social Media zich het recht voor om de deelnameperiode te verlengen.
  • De Beste Social Media claimt geen eigendom te hebben over de genomineerde berichten.

VOORWAARDEN DE BESTE SOCIAL MEDIA AWARDS – INZENDINGEN

 

  • De inzending moet gepubliceerd zijn tussen 20 april 2013 en 23 april 2014.
  • Het bericht moet voortkomen uit een geregistreerd Nederlands bedrijf. Behalve voor inzendingen voor de categorie “Beste Buitenland”.
  • Iedereen mag inzenden. Bedrijven en particulieren. Enige vereiste is een geldig e-mailadres.
  • Er is geen limiet verbonden aan het aantal inzendingen.
  • De Beste Social Media beslist over de juistheid en betrouwbaarheid van de inzending.
  • Voor de inzendingen geldt geen geheimhoudingsplicht.
  • Er zijn geen kosten verbonden aan het inzenden.
  • De inzending moet uit de volgende elementen bestaan: naam, e-mailadres, merk en URL / upload.
  • De Beste Social Media claimt niet het eigendom te hebben over de inzendingen en zal deze louter gebruiken voor deze wedstrijd of redactionele content ter promotie van de wedstrijd.
  • Om de inzending te confirmeren wordt een e-mail verzonden met daarin een link ter bevestiging. Bij het accepteren van de voorwaarden gaat men tevens akkoord dat men op de hoogte gehouden zal worden van De Beste Social Media Awards.