logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

Deze bedrijven maken er het beste van op deze Blue Monday

Elk jaar is die ene donkere dag er weer, de goede voornemens zijn mislukt en alle vakanties zijn nog mijlen ver. Blue Monday, de meest deprimerende dag van 2017. Bedrijven kunnen niet anders dan inhaken op deze deprimerende dag.

 

1. Het ontbijt vanochtend was erg gevarieerd en vooral heel blauw.

 

2.  Bij Disney zijn ze niet vooruit te branden.

 

3. Ook bij Warmteservice proberen ze de dag positief te markeren.

 

4. Maar het heet niet voor niets Blue Monday.

https://twitter.com/Tele2Webcare/status/820943733105508352

 

5. Bij Dirk van den Broek zijn ze kleurenblind.

 

6. En Bolletje gaat er voor de volle 50% tegenaan vandaag.

 

7. Etos heeft schijt aan Blue Monday, letterlijk en figuurlijk.

 

8. Bij WNF valt er in ieder geval nog genoeg te lachen.

 

9. En ten slotte weet Innocent hoe de vork in de steel zit.

 


bolletje dirk van den broek disney etos inhakers innocent Lidl warmteservice