logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

Boze klant geeft Albert Heijn de schuld van kapotte magnetron

3 minuten lezen

Bij deze mevrouw slaat de spreekwoordelijke vlam in de pan en de letterlijke vlam in de magnetron.

 

1. Dit is Trudy, en ze is boos.

 

2. Dit is Justus, een zelfbenoemd normaal nadenkend mens.

 

3. Maar Hans zegt dat het kan.

 

4. Toch is Justus zeker van zijn zaak.

 

5. Dan komt de reactie van de Appie, die laat ook menig wenkbrauwen fronsen.

 

6. Femke deelt een huishoudelijk tip, speciaal voor Trudy.

 

7. Maar waar kun je aluminium folie dan wel voor gebruiken?

 

8. Toch komen alle tips te laat…

 

9. Heeft iemand ten slotte nog vragen? Want dan met je bij Hans zijn.

 

10. Al zetten we ook onze vraagtekens bij Trudy.

 

Dit blog verscheen eerder op 14 februari 2017.

 

Hé, doe ff niet zo flauw en abonneer je op ons YouTube-kanaal? Dat kan hier!

Deze Brabantse eindredacteur heeft met zijn twee linkerhanden geluk dat hij in het social media…


AlbertHeijn buurman facebook opvallend throwback