#DeHelpdesk: jullie geven antwoord op Mariska’s vraag aan IKEA

Je zou maar in de schoenen staan van een helpdeskmedewerker. Wij vroegen ons af hoe onze volgers zouden reageren op bijzondere vragen en verzoeken aan bedrijven. Daarom deden we vandaag een experiment met het bericht dat Mariska naar IKEA Nederland stuurde.

 

1. Dit bericht plaatsten we op Facebook. 

post

 

2. Roy ‘lat’ al snel van zich horen.

1.roy

 

En zijn reactie zorgt voor een conversatie

2.inge

3.Jeffrey

inge plank

Waarna Rob fungeert als ‘Love doctor.’

rob

 

3. Iris is de eerste die zich echt kan inleven in #dehelpdesk.

Iris

 

4. Maar ook Jep laat van zich horen. 

Jep Pe

 

5. Daan is goed in topografie.

daan blauw

 

6. En sommige reaguurders hebben een dirty mind. 

dominio

 

7. Oscar denkt creatief na.

reactie8.2_dehelpdesk_lattenbodem

 

8. Maar dan voegt IKEA Nederland zich in het gesprek.

reactie_ikea_dehelpdesk_lattenbodem

 

9. En komen zij met een passende oplossing. 

reactie_ikea_dehelpdesk_lattenbodum2

 

 

Wist je dat wij ook een Instagram account hebben? Volg ons nu hier.

unnamed

Is game verslaafd geweest en was een ‘full epic pvp geared level 85 druid healer’…


buurman facebook grappig helpdesk ikea

Send this to a friend