logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

Dode vogels veroorzaken Facebookrel over pannen van Albert Heijn

Het opmerkelijke verhaal roept net zo veel medelijden als vraagtekens op.

 

1. Opeens was daar dit bericht van Cynthia op de Facebookpagina van Albert Heijn.

 

2. De reacties van geschrokken vogelliefhebbers laten niet lang op zich wachten.

 

3. En mensen worden massaal gewaarschuwd.

 

4. Maar het blijkt ook een lokroep voor de nodige grapjassen.

 

5. Jurriaan voelt zich ook slachtoffer.

 

6. Voor mensen blijkt het niet giftig in ieder geval.

 

7. Frank heeft het ook van dichtbij meegemaakt.

 

8. Er is ook plaats voor bijdehante reacties.

 

9. De pannen lijken in ieder geval minder populair te worden.

 

10. Rens is er ook als de kippen bij om de discussie te voeden.

 

11. Ook wordt er verwezen naar eerdere berichten en waarschuwingen.

 

12. Dus vindt lang niet iedereen ’t de schuld van de Appie.

 

13. Want er was al informatie online voordat de spreekwoordelijke vlam in de pan sloeg.

 

14. Het roept dan ook heel veel vragen op.

 

15. Al zijn anderen weer zekerder van hun zaak.

 

16. Na duizenden reacties plaatst Cynthia nog een update.

 

17. De Appie krijgt pannen terug, maar Cynthia haar vogels niet.

 

18. Vooralsnog lijken vooral vogels en eigenaren de klos.

 

19. Ten slotte vat Leon het redelijk samen.

 

Deze Brabantse eindredacteur heeft met zijn twee linkerhanden geluk dat hij in het social media…


albert heijn facebook opvallend