logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

En dit gebeurt er als SEAT mensen gaat spammen op Twitter

2 minuten lezen

Automerk SEAT hanteert een opvallende strategie om klanten aan zich te binden. SEAT legt namelijk de link tussen een abonnement voor Spotify en een abonnement op een auto en dat gaat niet onopgemerkt. — door Dirkje Schobben

 

1. SEAT reageert op Twitteraars die tweeten over Spotify.

2

 

2. Van muziekstreamen naar een auto leasen is misschien een grote stap, maar niet voor SEAT.

1

 

3. En ook in deze tweet ziet SEAT een haakje:

3

 

4. Tom noemt het de sneuste manier van inhaken.

4

 

5. En ook Johan vindt het maar vreemd.

5

 

6. Toen kwam deze tweet ons op het oog. 

6

(Dank Rosita Ramptertaap)

 

7. City Box doet niet alleen hetzelfde, maar wordt ook geschreven door ^RS.

7

 

8. Toen werd het persoonlijk.

8

 

9. Twitteraar Humphry van Asdonck bedacht #IkDoeEenSeatje.

10

 

10. Waarop ook andere mensen reageren.

11

 

11. En ook de eerste bedrijven haken in.

13

 

12. En Microsoft Nederland probeert ons nog een abonnement te verkopen.

14

 

 

13. En wij kunnen natuurlijk niet achterblijven.

12

 

Update 19:50: T-Mobile probeert het ook nog even:
Screen Shot 2015-04-29 at 19.59.51

 

Update 20:08, na een lading tweets: 



Je kunt nog tot en met morgen je meest creatieve werk inzenden voor De Beste Social Media Awards

 

Zie ook:

– De perfecte trend voor je kater: Twitter viert vandaag Ed Balls Day

– Het gaat weer helemaal los op Twitter

– De flirtende tweet van PostNL die helemaal verkeerd viel

Ontdekt vaak de pareltjes op het internet. Houdt zich buiten kantoortijden bezig met hoepelen, het…


opvallend seat twitter webcare