Etos compenseert benadeelde klant met hele persoonlijke aanpak

Qua klantenservice is het kwartje wel degelijk gevallen bij Etos..

 

1. Laura koopt een product, verwijdert de sticker en voelt zich gefopt.

 

2. Etos let op de kleintjes en wil haar helpen.

 

3. Maar zo’n gierige Nederlander is Laura ook weer niet.

 

4. Maar blijkbaar staat Etos erop.

 

5. En zo ligt er drie dagen later post op de deurmat.

 
6. Met een behoorlijk goedmakertje (let ook op het kwartje).

 

7. Nu resteert alleen nog de vraag of Laura het drooghield.

 

8. FYI: een tena is een vrouwenslip voor urineverlies.

 

9. Maar dat hoef je de Etos niet uit te leggen.

 

10. Dus nóg een pakketje, zodat ze kan luieren met Woezel en Pip.

 

11. Pottenkijkers genieten ondertussen mee.

 

12. Maar het is niet aan de billen van Laura besteed..

 

13. Gelukkig is iemand anders er wel blij mee.

 

14. Zo houdt ten slotte iedereen het droog. Eind goed, al goed.

 

Wil jij ook uitblinken in social media? Check dan De Beste Social Jobs!

Deze Brabantse eindredacteur heeft met zijn twee linkerhanden geluk dat hij in het social media…


etos facebook opvallend

Send this to a friend