logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

FBTO helpt een klant met wel erg veel pech

1 minuut lezen

De tijd om op vakantie te gaan is aangebroken en Nederland trekt er massaal op uit. Soms zit het echter niet mee; Linda’s vakantie mag echt een pechvakantie heten. Gelukkig blijft FBTO positief, en hoe! — door Sarah Huisman —

 

1. Linda twittert 2 weken geleden over het ongelukkige begin van haar vakantie.

Punt1

 

2. Toch is ze achteraf gelukkig blij met de service van FBTO.

Punt2

 

3. Er wordt zelfs een band tussen hen opgebouwd…

Punt3

 

Punt3c

 

4. Twee dagen later kan Linda gelukkig weer genieten van een gerepareerde auto. 

Punt4

 

 

5. En FBTO is al even blij voor haar.

Punt5

 

 

6. De blijdschap is echter van korte duur…

Punt6

 

 

7. Maar Linda en FBTO blijven positief…

Punt7

 

 

8. Tot Linda gelukkig weer op weg kan.

Punt8

 

 

9. Maar……. slechts twee dagen later slaat het noodlot weer toe!

Punt9

 

 

10. Linda overweegt zelfs haar vakantie af te breken. 

Punt10

 

10. Maar dat laat FBTO natuurlijk niet gebeuren.

Punt11

Punt13

 

13. Linda is enigszins sceptisch over haar gerepareerde auto.

Punt12

Punt12b

 

 

14. Maar FBTO komt met een erg leuke verrassing!

Punt14

Punt14A

 

15. En dan komt uiteindelijk toch nog alles goed. Fijne vakantie!

Punt15A

 

 

 

Lees ook:

FBTO maakt indruk op een klagende klant
Zo reageert webwinkel CoolBlue op een klacht over een koelkast
Zo viert Simyo het binnenhalen van een nieuwe klant

Ontdekt vaak de pareltjes op het internet. Houdt zich buiten kantoortijden bezig met hoepelen, het…


buurman FBTO twitter webcare