Gesprek tussen klant en Belgische provider krijgt ongemakkelijke wending

Na dit te lezen rest vooral de vraag wat voor gesprekken de gemiddelde webcare-medewerker op een dag heeft..

 

1. Flaco is in een ondeugende bui en wil verbinding met àl zijn moppies.

 

2. Daarom heeft ‘ie natuurlijk dat pakket gekozen.

 

3. En hij grijpt de mogelijkheid aan om Sarah van Telenet te bereiken.

 

4. Maar ze bedankt vriendelijk.

 

5. Dus verandert Flaco drastisch zijn aanbod.

 

6. En weg is de spanning.

 

7. Dus probeert hij de vonk weer te laten overslaan.

 

8. Maar Sarah is niet onder de indruk. En ook niet meer op haar gemak.

 

9. Dus blaft Falco nog even na, terwijl hij met lege handen staat.

 

10. Sarah steekt hem nog even een hart onder de riem.

 

11. Maar dit is ten slotte niet het antwoord dat ze zag aankomen.

 

12. Succes met al die andere bae’s, Falco.

Dit artikel is samengesteld met behulp van de social media monitoring tool van Coosto.

 

Heb je het al gehoord? Aflevering twee van De Beste Social Podcast staat online, met chef LINDAnieuws Merijn Henfling! Luister de aflevering hier, abonneer via iTunes of volg ons op Soundcloud!

Deze Brabantse eindredacteur heeft met zijn twee linkerhanden geluk dat hij in het social media…


bedrijven opvallend twitter webcare

Send this to a friend