logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

Gretige klant wordt aan het lijntje gehouden door webcaremedewerker van Eneco

2 minuten lezen

Dit gesprek kost wel veel energie zo..

 

1. Niels heeft wel zin in een lekker aanbod.

 

2. En dat kan geregeld worden, zegt Danielle.

 

3. En zo ontstaat een afspraak in de maak.

 

4. Meer dan je best kun je niet doen toch?

 

5. Klinkt als een veelbelovende vrijdagavond.

 

6. Want Danielle gaat hem ontzettend bellen.

 

7. Oh, toch niet..

 

8. Dannielle had blijkbaar toch iets anders te doen op haar vrijdag.

 

9. Geen goede beurt, maar Niels is zo’n type die gelooft in een tweede kans.

 

10. Dus ze gaat nog een keer haar best doen.

 

11. En Niels stelt even voor of ze anders werk en privé wil combineren.

 

12. Maar ze gaat nu écht bellen.

 

13. Nou, zeg. Weer een avond vol verwachting en zweethandjes aan ’t lijntje gehouden.

 

14. Maar daar is Vincent van Eneco! Die komt alle foutjes even rechtzetten.

 

15. Oh nee, ook niet.

 

Deze Brabantse eindredacteur heeft met zijn twee linkerhanden geluk dat hij in het social media…


eneco nuon twitter