logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

H&M maakt scherpe comeback op klagende klant

1 minuut lezen

H&M deelt kortingcodes uit waar de één blij van wordt en de ander wat minder. Vaste klant Hilde vindt de verdeling oneerlijk en wijst H&M hierop. Dit leidt tot interessante conversatie in geuren en kleuren.

— door Cato Duyvis –

 

1. Hilde klaagt over de verdeling van de kortingscodes van H&M.

Schermafbeelding 2016-05-26 om 12.10.13

 

2. H&M legt uit en geeft nog een goede tip mee.

Schermafbeelding 2016-05-26 om 11.40.56

 

3. Waar Floris ook heel blij mee is. 

Schermafbeelding 2016-05-26 om 11.42.30

 

4. Niets te danken volgens H&M.

Schermafbeelding 2016-05-26 om 11.53.42

 

5. Maar de tijd dringt. 

Schermafbeelding 2016-05-26 om 11.45.16

 

6. Terwijl Hilde nog even moet wennen aan het idee.

Schermafbeelding 2016-05-26 om 11.46.12

 

7. Want dat wordt stinken daar in huis.

Schermafbeelding 2016-05-26 om 11.47.01

 

8. Maar ook hiervoor heeft H&M de perfecte oplossing. Maar dan voor Hilde.

Schermafbeelding 2016-05-26 om 11.48.06

Klik hier voor het originele bericht.

 

Lees ook:

– Klanten protesteren over bijen bij supermarkten, zo reageert Albert Heijn

– Nominaties bekend De Beste Social Awards 2016

– Twitterfittie met Ronnie Flex loopt helemaal uit de hand

 

Nu al FOMO na het zien van onderstaande foto? Zo zag De Beste Social Awards er vorig jaar uit. Gelukkig kun je er bij zijn! Klik hier om tickets te kopen. 

11406571_395692953959978_1669899522976216094_o