logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

Dit is hoe bedrijven deze Valentijnsdag doorkomen

1 minuut lezen

Sommige mensen vinden het maar een groot afgezaagd en commercieel spektakel. Het is in ieder geval ’n dag met veel inhakers op social media. Onze liefde gaat vandaag uit naar deze merkwaardige posts.

 

1. Bol.com bedrijft de liefde met woordgrappen voor de ideale Valentuin.

 

2. Samsung stelt voor om nog even verder te tinderen.

Want je kunt schitteren in je persoonlijke tindermovie.

 

3. Dankzij Dirk val je vandaag niet door de boodschappenmand.

 

4. Andrélon is liever soppig dan sappig.

 

5. De Cupido van Etos schiet liever niet raak op Valentijnsdag.

 

6. Albert Heijn weet dat een bakje koffie zomaar kan escaleren.

 

7. Maar bij Pleur op draaien ze het helemaal om. Iets met rozen verwelken.

 

En daar blijkt meer dan genoeg behoefte aan.

 

8. Ten slotte is het hart van NS gestolen én vervangen door een onverwachte aanbidder.

 

Oorspronkelijk etaleur van beroep, maar etaleert nu enkel nog haar eten. Visueel ingesteld, Instagram is…


bol.com dirk van den broek etos facebook inhaker inhakers ns opvallend pleurop samsung