logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

Klant klaagt over ouderwetse telefoonstem, zo reageert Nuon

1 minuut lezen

Toen telefoneren nog hip was werden de meeste zakelijke keuzemenu’s ingesproken. En daar zitten we 20 jaar na dato nog steeds mee opgescheept. Lajla is het zat en klaagt hierover bij Nuon.

 

— Door Marit Metselaar

 

1. Nuon blijft graag nog even in de jaren ’90 hangen.

nuon_reactie

 

2. Werken Bassie en Adriaan er toevallig ook?

nuon_reactie2

 

3. Lajla reageert in stijl:

nuon_reactie3

 

4. Achter de schermen bij Nuon gaat het er serieus aan toe.

nuon_reactie4

 

5. Om nog even meer in de jaren ’90 spirit te komen:

nuon_reactie5

 

Dit is het geluidsfragment:

 

6. Uiteindelijk geeft Nuon zich dan toch gewonnen. (inclusief bizarre laatste hashtag die we hier op de redactie vier keer moesten lezen en toen nog niet snapte)

nuon_reactie6

 

Lees ook: 

Nuon reageert hilarisch op Gay-Pride artikel van de Speld

Nuon is niet gevoelig voor bedelaar op Facebook

Nuon probeert Duckstad milieuvriendelijker te maken op Twitter

 

We hebben nieuwe vacaturepakketten, daarmee kun je zelf bepalen hoeveel exposure je vacature krijgt. Een vacature plaats je nu al vanaf 150 euro!

nieuwevacature_pakketten


nuon reactie webcare