logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

KLM passagier bedankt haar cabin crew voor een zorgeloze vlucht

1 minuut lezen

Social media is vaak dé plaats om te klagen over de slechte service van een bedrijf. Dit bericht van Larissa laat zien dat het ook anders kan. Wanneer een bedrijf goede offline service biedt kan een bedankje ook online gedeeld worden. De vliegangst van Larissa werd een klein beetje overwonnen door de goede service van KLM.  — door Dirkje Schobben

 

1. Larissa bedankt KLM voor alle goede zorgen.

persoonlijk_klm_vliegangst_reactie

 

2. KLM belooft dit mooie bericht door te sturen naar de desbetreffende crew.

persoonlijk_klm_vliegangst_reactie2

 

3. Na het lezen van het bericht delen veel mensen hun eigen verhaal over vliegangst.

klm1

 

 

4. Ook online helpt KLM mensen met vliegangst.

klm2

 

Zie ook:
– Het dierenasiel in Amsterdam weet social media optimaal te benutten
– FBTO helpt een klant met wel erg veel pech
– Hoe KPN een klacht via Twitter creatief oplost

Ontdekt vaak de pareltjes op het internet. Houdt zich buiten kantoortijden bezig met hoepelen, het…


buurman facebook klm lief