logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

KPN bedient verbaasde klanten op afstand met persoonlijk gebaar

1 minuut lezen

Dat jonge kinderen elk voorwerp in hun mond steken is algemeen bekend, dat er ook een verrassing tegenover kan staan niet. KPN heeft in ieder geval de juiste knop weten te raken bij deze klant.

 

1. Eind goed, al goed zou je denken..

 

2. Maar KPN is er nog niet klaar mee.

 

3. Dus niet alleen een broertje rijker, maar ook iets extra’s om mee zoet te zijn.

 

4. De een vindt het netjes…

 

5. Maar het bericht van de blije vader zorgt niet bij iedereen voor een glimlach..

Michael gaat er vooral niet serieus op in.

Maar haar laatste woord is er nog niet uit.

Terwijl ook anderen liever de sarcastische weg kiezen.

 

6. Bij KPN gaan er uiteindelijk alleen maar vrolijke bellen rinkelen.

 

7. En ten slotte probeert Netraam deze goede service tot het uiterste te duwen.

 

Heb je het al gehoord? Aflevering twee van De Beste Social Podcast staat online, met chef LINDAnieuws Merijn Henfling! Luister de aflevering hier, abonneer via iTunes of volg ons op Soundcloud!


facebook kpn webcare