logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

Deze live chat met Tele2 loopt niet helemaal naar wens van de klant

1 minuut lezen

Een online live chat tussen bedrijven en klanten is voor veel mensen een uitkomst. Het kan veel tijd en moeite besparen. Met de nadruk op kán, want tussen Tele2 en deze klant ging het iets minder soepel.

 

1. Patricia heeft een probleem. Nog steeds.

 

2. Deze livechat leek de uitkomst en het gesprek met alle oplossingen.

 

3. In het begin is ze nog instemmend.

 

4. Boudje van Tele2 zit aan de andere kant van de chat.

 

5. Het probleem van Patricia kent z’n grenzen.

 

6. Maar is wel vervelend.

 

7. Want ze voelt zich als een onbereikbare Englishman in New York.

 

8. Dus Boudje gaat voor d’r aan de slag.

 

9. ff vraagje.

 

10. Maar blokkeren staat niet in ’t woordenboek van Patricia.

 

11. Blijkbaar ligt het niet aan haar. En ook niet aan Tele2 trouwens.

 

12. Wat raar is, want ze is door verschillende vrienden gebeld.

 

13. Het ligt niet aan jou, Patricia.

 

14. Het ligt aan al je vrienden.

 

15. Aldus de procedure.

 

16. Ze heeft ook in de tussentijd nog steeds niets geblokkeerd.

 

17. Dus wordt ze vriendelijk verzocht al haar bellers even te waarschuwen.

 

18. Anders nog iets, mevrouw?

 

19. Ehm, ze is nog niet echt klaar.

 

20. Oké, fijne dag nog!

 

21. En vergeet ten slotte aub je mening niet te geven, hè.

 

Deze Brabantse eindredacteur heeft met zijn twee linkerhanden geluk dat hij in het social media…


facebook Klacht Tele2 uitgelicht webcare