Luchtige klacht aan Albert Heijn zorgt voor veel discussie op Facebook

Dat Nederlanders houden van klagen is al langer bekend. Maar op social media zie je steeds meer dat mensen juist klagen over een klacht. Zo ook in het geval van Nicole..

 

1. Ook voor Nicole is de zomer voorbij.

 

2. En ze laat Appie even weten dat ze hun brood beter in de gaten moeten houden.

 

3. Maar niet iedereen kan haar luchtige klacht waarderen.

 

4. Mat geeft een sportieve suggestie.

 

5. En Dalicia is al die ‘domme verhaaltjes’ helemaal beu.

 

6. En geen Facebookdiscissie is compleet zonder de term azijnpisser.

 

7. Ook Linda roept op tot een greintje humor.

 

8. Gemiste kans, Marielle.

 

9. Misschien haalt ze het journaal wel.

 

10. Vroeger was alles beter.

 

11. De Appie zelf reageert in ieder geval sportief en vindt het ook wel om te janken.

 

12. Al is het ten slotte maar hoe je het bekijkt.

 

Wil jij ook uitblinken op social media? Dan is deze vacature als Community Manager wellicht wat voor jou! Check De Beste Social Jobs voor het volledige overzicht aan vacatures.

Deze Brabantse eindredacteur heeft met zijn twee linkerhanden geluk dat hij in het social media…


albert heijn facebook Klacht opvallend

Send this to a friend