Mensen zetten vraagtekens en frustraties bij belerende campagne van Ben

Volgens provider Ben moeten we onze telefoon wat vaker wegleggen. Maar de campagne roept vooral veel vraagtekens op.

 

1. Met deze campagne probeert Ben ons een wijze les te leren.

Kan je de video niet zien? Klik dan hier.

 

2. Maar sommige mensen begrijpen er niets van.

 

3. De webcare van Ben probeert het schip nog iets bij te sturen.

 

4. Andere klanten vinden juist dat Ben zich belerend opstelt.

 

5. Maar daar kan Joost van de webcare niet zoveel mee.

 

6. Sommige mensen vinden de video niet duidelijk.

 

7. En dat moeten ze toch beamen.

 

8. Anderen zijn vrij duidelijk over hun mening.

 

9. Tsja, en verzin daar maar eens een luchtig antwoord op…

 

10. Gelukkig voor Ben zijn er ook mensen die er wel om kunnen lachen.

 

11. En daar zijn ze heel dankbaar voor… denken we.

 

12. Maar een wijze les voor de webcare: altijd kritisch blijven op je reacties.

 

13. Met je ananas.

 

Lees ook
Man verkoopt zijn rollator… maar wil iets anders dan geld

Freelance journalist en tekstschrijver. Kijkt het liefst naar reality televisie en verder niets.


ben facebook Reclame

Send this to a friend