logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

Opvallende klachten op de facebookpagina’s van bedrijven

Het regent klachten op de Facebookpagina’s van bedrijven. Daar zitten regelmatig hele opvallende verhalen bij, inclusief bijzondere reacties van de bedrijven.

 

 

1. Lidl reageert in stijl op deze klacht over graatjes in haring.

klacht2

 

2. McDonald’s spreekt de taal van haar fans.

reactie_mcdonalds_onelove

 

3. Albert Heijn komt weg met een grapje.

klacht1

 

4. Autodrop helpt de teleurgestelde Debby.

klacht7

 

5. Autodrop heeft wel vaker problemen met hun voertuigen trouwens:
Screen Shot 2016-04-22 at 15.27.43

 

6. Een bloederig verhaal bij HEMA.

klacht5

 

Hoewel Monique er de lol nog wel van kan inzien.

klacht6

 

7. Martin klaagde voor korting bij Coolblue. Dat lukte hem niet, hij kreeg wel iets anders…
Screen Shot 2016-04-22 at 15.30.21

 

8. Knab reageert creatief op deze klacht van Jelmer.

klacht8

 

 

9. En tot slot is Niek helemaal klaar met dit soort klachten.

klacht3

 

Deze grote vriendelijke reus is met 35 jaar veteraan en oprichter. Vindt dat social media…


albert heijn Autodrop coolblue facebook hema jumbo Klacht knab Lidl McDonalds twitter webcare