logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

Tele2 klant blijft verbijsterd achter na eigenaardig pakketje

1 minuut lezen

Bedrijven en instanties hameren steeds meer op lief zijn voor het milieu. We scheiden afval, we recyclen en we krijgen niet zomaar meer een plastic tasje mee voor onze steenharde avocado’s in de supermarkt. Daarom is de term ‘milieubewust’ ooit in leven geroepen, om bewuste keuzes te maken. Dat je zeg maar niet meer gebruikt of verbruikt dan nodig is. Goed, nadat je dit hebt gelezen kun je deze hele intro in de prullenbak mieteren. Zonder te scheiden.

 

1. Ivar vindt het maar een rare bedoening.

 

2. Blijkt het toch zijn bestelde product te zijn.

 

3. Maar waarom dan bezorgd in zo’n enorme doos..

 

4. Tele2 had in dit geval wat minder serieus en juist luchtiger kunnen antwoorden.

 

5. En dan komt Menno uit onverwachtse hoek, maar hij is net zo ‘grappig’ als Tele2.

 

6. Vinden ze dit echt jammer, of toch niet zo rete-interresant?

 

7. Lang verhaal kort: het roept alleen maar vragen op.

 

8. En je kunt je ten slotte ook afvragen wat er nou echt milieuonvriendelijk is.

 


buurman facebook opvallend Tele2 webcare