logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

Vrouwen verenigen op Twitter na open brief over menstruatie-reclames

2 minuten lezen

Met je kutreclames..

 

1. Voor veel vrouwen slaat Katrijn de spijker op z’n kop.

 

2. Maar bij Noek zit het ook behoorlijk diep en ze besluit een open brief te posten.

https://twitter.com/duimalot/status/876857738722136064

 

3. Geen van de merken reageert, maar ze krijgt wel ontzettend veel bijval op Twitter.

 

4. Want het is nogal herkenbaar.

 

5. Ook Alicia ziet het verband niet.

 

6. Gelukkig zijn er ook producten waar ze wel vrolijker van worden.

 

7. En chocola staat bovenaan dat lijstje.

 

8. Terwijl de reclames het dus allesbehalve beter maken.

 

9. Dit lijkt al een beter idee.

 

10. En dit zou in ieder geval leukere reclames opleveren.

 

11. Het leven is een feest, maar menstruatie-reclames zijn dat niet.

 

12. Period.

 

Trouwens, volg je ons al op Instagram?

https://www.instagram.com/p/By7GLUko7xw/

 

 

Deze Brabantse eindredacteur heeft met zijn twee linkerhanden geluk dat hij in het social media…


Klacht opvallend twitter