logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

‘Vrouwonvriendelijke’ reclame van Bristol zorgt voor relletje op social media

Een komiek in je commercial blijkt geen garantie voor positieve reacties.

 

1. Dit is de commercial van Bristol waar het mee begint.

https://www.facebook.com/bristolschoenen/videos/10154470609006938/

 

2. En de eerste negatieve reacties laten niet lang op zich wachten.

 

3. Ook Linda heeft er geen goed woordje voor over.

 

4. Emiel vraagt zich af in welk jaar we leven.

 

5. Maar de meningen zijn zo uiteenlopend dat Bristol ook gewoon felicitaties krijgt.

 

6. Elise wil niet zeuren, maar wel 40% korting.

 

7. Bristol neemt ook de moeite om op mensen te reageren.

 

8. Met hun eigen argumenten.

 

 

 

 

 

 

9. Ingrid heeft advies voor Anke en is al onderweg naar de winkel.

 

10. En ook op Twitter is er aandacht voor het spotje.

https://twitter.com/IBommels/status/852726190184042496

 

11. En daar zijn mensen dan weer behoorlijk lovend.

 

12. Sjaak haalt zijn vermaak voornamelijk uit de ophef. 

 

13. En ten slotte bekijkt Emma het weer helemaal van de andere kant..

 

Ken jij een bedrijf dat behoefte heeft aan een scherpe blik op hun social media strategie? Check dan snel de Social Scan!

Deze Brabantse eindredacteur heeft met zijn twee linkerhanden geluk dat hij in het social media…


facebook opvallend twitter video