logo-en logo_de social-newsletter social-facebook social-instagram social-twitter

Zalando helpt klant met identiteitscrisis

Een mooie aanbieding in je mail, altijd leuk. Maar dan moet je het product natuurlijk wel kunnen gebruiken.

 

— door Dirkje Schobben

 

1. Marien krijgt een mailtje van Zalando met een wel heel bijzondere aanbieding. Voor een man.

 

2. Volgens Robert moet hij het gewoon doen.

 

3. Maar Marien is er nog niet zo zeker van.

 

4. De oplossing lijkt simpeler dan gedacht.

 

5. Het valt ook allemaal niet mee.

 

 

6. Gelukkig kan Marien nu weer met een gerust hart door het leven.

 

Lees ook:

– Albert Heijn reageert creatief op klacht over avocado

– KLM reageert scherp op ontsnapte Pokémon van passagier

– Thuisbezorgd komt verslaafde klant tegemoet

 

Ben je zelf een ster met tekst? Of kun je wel een woordgrappen-tapper gebruiken? Vind je nieuwe baan via ons vacatureplatform:

sterkmettekst

Ontdekt vaak de pareltjes op het internet. Houdt zich buiten kantoortijden bezig met hoepelen, het…


twitter webcare zalando